Pitävätkö sisäänkäyntisi asiakasvirran liikkeellä?
Kun liikenne sujuu, yritys menestyy. Sisäänkäyntien on pystyttävä hallitsemaan asiakkaiden ja tavaroiden määrä kaikkina päivän tunteina. Kun asiakkaat saapuvat myymälääsi, ovien on avauduttava ripeästi mutta pysyttävä kiinni, kun ihmiset vain kulkevat ohi. Muutoin sisänkäynti ruuhkautuu sekä henkilöstön ja asiakkaiden mukavuus myymälässä kärsii.
Ruuhkien aiheuttamia ongelmia:
• Asiakkaat suuntaavat muualle.
• Täydennykset viivästyvät.
• Henkilöstön kyky keskittyä asiakaspalveluun heikkenee.
Asiakasvirta tehostettiin Metro Cash & Carry -myymälässä
Itävallassa St. Pöltenissä avatun Metro Cash & Carry -myymälän asiakasvirta maksimoitiin. Pääsisään- ja uloskäyntien eteiset erityisine sisään- ja uloskäyntiovineen helpottavat asiakkaiden kulkemista myymälässä ja siitä ulos. Rakennuksen takaosan eristetyt kuormaussillat eivät ainoastaan täytä rakennukselle asetettuja tiukkoja kestävän kehityksen vaatimuksia. Lisäksi niiden avulla varmistetaan, että tavarat kuormataan ja puretaan helposti, turvallisesti ja tehokkaasti.