Luotettava sisäänkäynti kestää satunnaiset kolhut

Haittaavatko katkokset liiketoimintaasi?

Jos ovi lakkaa toimimasta niinkin yleisen syyn kuin ostoskärryn törmäämisen vuoksi, myymälässä voi kulua enemmän aikaa korjauksen odottamiseen kuin asiakkaiden palvelemiseen. Myymälän kaikkien asiakkaille ja täydennyskuljetuksille tarkoitettujen sisäänkäyntien sekä sisäovien on oltava tarpeeksi lujia kestääkseen kolhut, joita kuljetukset ja asiakkaat väistämättä aiheuttavat, jotta voit keskittyä liiketoimintaan ilman katkoksia, jotka olisi voitu ehkäistä.

Nämä oven rikkoutumisen aiheuttamat seuraukset voidaan välttää:

• Tarpeeton katkosaika oven ollessa pois käytöstä

• Asiakaspalvelun keskeytyminen ja asiakkaiden ohjaaminen muualle

• Kalliiksi käyvät, suunnittelemattomat huoltokutsut

 

Vilkkaan liikenteen hallinta Coop Forum -myymälässä

Ruotsissa Kungsbackassa sijaitsevan Coop Forum -hypermarketin pääsisäänkäyntiin tarvittiin ratkaisu, joka kestää vilkkaan liikenteen aiheuttaman paineen. Siitä kulkee suuri määrä ostoskärryjä ja lastenvaunuja. Yhteistyössä ASSA ABLOYn kanssa siihen valittiin kookas ja kestävä ASSA ABLOY RD3L -pyöröovi vähentämään katkosten vaaraa ja kunnossapitokustannuksia. Ostokärryt, lastenvaunut ja pyörätuolit mahtuvat siihen helposti. Sen vankat kehykset kestävät kolhuja.

Sisäänkäynneillä on keskeinen merkitys myymäläsi suojaamisessa. Katso, miten ASSA ABLOY -ovet on suunniteltu estämään murrot ja pitämään myymäläsi turvattuna.

Muoti- ja erikoisliikkeet

Elintarvikemyymälät

Hypermarketit ja suurmyymälät

Kauppakeskukset

Lähikaupat ja huoltoasemat