Laatupolitiikka

Tavoitteet:

  • 1. Markkinoida, myydä ja toimittaa tuotteita ja niihin liittyviä huolto-palveluita, jotka vastaavat asiakkaiden tarpeita ja vaatimuksia. Tavoitteena on saavuttaa asiakkaiden tyytyväisyys toiminnan luotettavuuden ja tehokkuuden avulla.
  • 2. Toimittaa tuotteita ja ratkaisuja, jotka vastaavat asiakkaan kanssa sovittua määritelmää ja jotka tuovat lisäarvoa asiakkaan liiketoimintaan luoden parhaan mahdollisen tasapainon käytettävyyden, kulujen, laadun ja käyttöiän välillä.

Toimenpiteet:

  • Harjoittaa laadunhallintaa tehokkaasti varmistaaksemme toimintamme ja tuotteittemme kokonaislaadun. Laadunhallinta on kiinteä osa ydintoimintaa.
  • Ylläpitää ilmapiiriä, joka inspiroi henkilökuntaa tavoittelemaan jatkuvia parannuksia ja tehokkuuden lisäämistä sekä omien että alihankkijoiden tuotteiden ja palveluiden osalta.